torsdag 9 februari 2012

YOYO!

Gud. Veckorna bara springer förbi. Inte sant? Himla skillnad att jobba måndag-fredag istället för 5-skift som jag är van vid. Dock går veckorna så himla fort, vilket inte alltid är lika kul. Men men. Den här veckan har det inte gjort något för imorgon åker vi ju till Göteborg, jag och min bästa vän, för att leva rövare :)

Kom hem tidigt från jobbet idag då jag hoppade över träningen på eftermiddagen. Kände att jag behövde fixa lite inför imorgon. Tvätta, städa och sånt trök. Mitt i allt fick jag för mig att rensa ur hela min garderob (den var fylld från golv till tak). Det tog mig två hela timmar, då kan ni ju tänka er! Nu rullar tvättmaskinen för fullt och förhoppningsvis hinner lite av det torka till imorgon så det kan packas ner i väskan.

Annars mår jag riktigt bra. Jag älskar mitt jobb, kommit igång ordentligt nu och vardagen känns inte alls så dum. En liten grej som saknas bara... min sambo, bättre hälft och kärlek som inte pussar mig godnatt om kvällarna lika ofta då han bor borta i veckorna. Tur att vi är så grymt starka och medvetna om vad vi vill. Ja, de är tur det.  Nej nu ska jag fixa lite sen tänkte jag hoppa in i duschen, ska sova tidigt inatt. Natti!

Bjuder på lite bilder från Instagram. (Följ mig där, larssonsanna)
Min gamla 4:a svek mig totalt igår. Så fick införskaffa mig en ny älskling. En fin vit denna gång.
 Min fina garderob efter total urrensning. Måste köpa mig en byrå eller något för allt fick inte plats vikt.
Belönade mig med en stoooor bit tårta. Mumma!
Ny FAVVO på armen. 
En mycket glad (+ mörkhårig) Sanna förra vintern.

Inga kommentarer: