söndag 5 februari 2012

OTROLIGT BRA HELG.

Har haft besök av Pihl sen i torsdags och i fredags kom även Isabell. Mötte upp dem båda efter jag hade slutat i fredags för att ge oss ut i fredagsyran på stan. Inköp av alkohol och lite smått o gott. Kvällen bestod av kalas (+massor av lekar) inkl. fiskedamm! Så himla roligt hade vi. Varför leker man inte lekar oftare? De lekar man leker nuförtiden innefattar ju oftast alkohol, helt värdelöst egentligen.

På lördagen var vi uppe i tid för att en riktig frukost innan vi begav oss mot Södertälje för match, Assyriska-Sirius. Som ni kanske läst i tidigare inlägg så är ju min bättre hälft (sen en månad tillbaka) och tränar med Assyriska. Så självklart var vi på plats för att Heja på honom! Matchen slutade 2-2 och ganska direkt packade vi, genom frusna, ihop våra grejer och åkte hemåt.

Igår kväll samlades vi dansare igen! Klassfest stod på schemat. Så himla roligt att träffa alla. Sjöng, skrattade och dansade innan vi drog vidare till ett proppat Terassen och avslutade kvällen gjorde vi på Saluhallens dansgolv.

Nu har vi precis vinkat av mina- föräldrar, bröder + respektive, brorsdöttrar och Emirs föräldrar. Vi har haft kalas här hemma för Emir som fyllde hela 23 år i fredags. Tårta, kakor, kaffe och massor av pizza. Så nu är man mätt och belåten. Vi har bestämt oss för att inte röra oss från soffan på hela dagen :)


Fina tjejer i bilen påväg till Stockholm.

Mys med varmchoklad, bailey's och filtar. Resurser!

Vi trotsade verkligen kylan, och det var riktigt mysigt.
Här är några av dem som jag spenderade bland de bästa åren (hittills) i mitt liv tillsammans med.
(Frida verkar tycka att jag ska visa rumpan)
Pilen och jag i Singstar-duell.

Inga kommentarer: