lördag 7 januari 2012

HAKUNA MATATA, gör att man blir glad.

What a lovely day. Började dagen med en lång dusch (mest för att vakna till, såg JVM inatt & det satte sina spår) följt av en god frukost på jobbet med kollegor. Var väldigt få på jobbet idag då det är en röd dag. Vi fick bestämma lite själv om vi skulle jobba eller inte. Valde att göra det, hade ändå inte något in planerat men också mycket för att jag inte kunde undgå att tänka på den fina OBn röda dagar ger. Efter worket mötte jag upp de tre vännerna, Emir, Axel & david, för en tidig middag på stan. Runt fem gick jag och min kärlek vidare till SF för en liten nostalgi tripp. Lejonkungen i 3D. Jag ska berätta för er, den är fortfarande lika bra & den toppar fortfarande alla listor! Riktigt mysigt var det & jag blev helt varm i hela kroppen.

Ikväll har vi varit hemma hos Emirs päron. Jag och hans mamma bakade en supergod choklad kaka fylld med varma hallon. Vi är ett riktigt dream team när det kommer till bakverk! Nu - sängen, en lång dag väntar imorgon. Ska upp i tid för lite afro på sats (älskar), sedan drar jag, några kollegor och Emir till Gävle för att se Brynäs vinna ännu en match, denna mot Färjestad. Emir ska dock inte gå med oss utan han ska gå med mina bröder och pappa. Himla skoj, flera år sedan sist jag var & såg Brynäs spela.

Ska vara med Emir heeeela helgen lång, han åker ju på måndag (!!)... mer om det sen. Godnatt!

Bjuder på två fantastiska bilder från summerburst 2011.

.Jag & frida. Otroligt lyckliga då vi precis upptäckt snyggingen bakom oss. Mr.Z.

Jag - förtrollad av Erik Prydz, Nina - har fått nå fel, Frida - ser inte speciellt förvånat ut. 

Inga kommentarer: