söndag 8 januari 2012


Söndag & vi är hemma.

Kom hem för någon timme sedan och har hunnit skriva in några måsten i kalendern samt städat undan och gjort fint. Har haft en super bra helg i Gävle. Brynäs imponerade som vanligt & tog hem segern med 4-1. Jag har verkligen glömt bort hur kul det är att gå på hockey, ska försöka göra det oftare! Blev en mycket god middag hemma hos familjen också innan jag gav mig iväg för lite lördagsmys med två vänner som jag träffar alldeles för sällan. En riktigt feelgood-helg skulle jag vilja sammanfatta denna helg som. Det gillar jag. Imorgon kommer förmodligen Pihlen hit också. Gud vad jag älskar att hon är inom Sveriges gränser. Tänkte att vi ska ha lite motivationspyssel här någon av dagarna också. 2012 är ju trots allt vårt!


Lilla Olivia & jag i imorse <3

Inga kommentarer: