torsdag 16 februari 2012

Torsdagkväll.

Men va dåligt av mig att uppdatera så sällan.. Kasst! Som den busy-woman man är, blir det svårt att hinna med. hi, nejdå. men men, ännu en vecka har passerat. Lika fort som den förra till och med. Jag har precis kommit hem från ett svettigt afropass på Krafkällan. Har verkligen kommit in i det här nu, och det är så roligt. Jobbet, som råkar vara världens bästa, går riktigt bra. Rätt mycket att göra just nu, har två protokoll att skriva klart imorgon från två långa möten. Inte helt lätt att skriva protokoll från möten på ett läkemedelsföretag kan jag säga. Men jag lär mig och jag tycker att det är roligt, och där kommer viljan in i bilden också. Och (som mamma brukar säga) jag är envis som en röd gris.

MEN nu, som lovat, bilder från kära Göteborg.

 Min bästa vän & idol, johanna.
 Jag, överlycklig av att vara framme på hotellrummet. 
 Pilen moonar, med stil.
 Hotell-lyx efter hotell-lyx-frukost.
Innan en dag på stan.
 Två barn, ensamma, på Göteborgs gator.
 En liten Sanna
 Min vackra vän
 Nått fint försök till hyenan? haha
Innan West Side Story på Göteborgsoperan. Som förövrigt var helt fantastisk! 
 Det var soool i GööööteborG.
 Nordstan och pilen
 Vårt hotell, ville inte lämna detta palats. 
 Vårvärme och Starbucks <3
 Jag köpte nytt skal till min nya 4s. (ang. mitt afro, det är inte sådär kort egentligen. Det gömmer sig)
Bästa innan hemfärd...

Har fler bilder på mobilen, dom ska ni också få se. Den var ju med lite mer än systemkameran, som ni säkert förstår. KRAM

Inga kommentarer: