torsdag 12 januari 2012

Nattligt inlägg.

Hostar ihjäl mig, har varit på sjukan & fått hostmedicin. Så nu ska skiten väck! Jobbat måndag. tisdag men sjukanmälde mig inatt för att ge Cocillanan en chans att hjälpa mig sova. Som jag skrev tidigare så är Johanna också här. Vardagslyx att ha finfrämmande i hela fyra dagar. Känns som den gamla goda tiden när vi bodde på ringgatan. Jag gillar starkt att påminnas av den tiden! 

Johanna åker till Nepal i slutet av Februari så bestämde vi oss för att göra en liten tripp innan hon åker. Destination Göteborg! Två nätter på Radinsson i centrum, Hotell frukostar, mysiga middagar, party OCH den solklara favoritmusikalen West Side Story på Göteborgsoperan! HIMLA ROLIGT! 

Som grädde på moset bjuder jag på tre bilder från när vi var med i musikalen West Side Story. 
Fel av mig att sakna det här? :)

 Förberedelser.
 peppar inför föreställning.
På scen. "Maria" & "Tony".

1 kommentar:

Denice sa...

Åååå vad jag kommer ihåg det här! Minns du att vi var och kollade?? :D