måndag 30 januari 2012

MÅNDAG

måndag igen, och jag är redan inne på andra veckan på mitt nya jobb. Herregud vad mycket jag har att göra om dagarna. Roligt, givande och otroligt lärorikt. Känner verkligen hur det här jobbet kommer få mig att växa som människa. Ja, så vad gör jag då om dagarna? Jag har börjat på den avdelning på Fresenius Kabi som heter Quality Assurance (QA) och har även skaffat mig titeln Quality Assistant. Det jag gör är egentligen kort och gått hänger med cheferna på ledningsmöten etc för att föra protokoll och annat skoj. Bokar konferenser, fixar och trixar! Ingen dag är den andra lik! Hittills är det bara positivt, känner att det är en enorm utmaning att ha den här "samordnande rollen" som jag blivit tilldelad & det är exakt så det borde kännas tycker jag. Jag vill lära mig & jag vill utvecklas. Håll tummarna!

Åh att jobba dagtid gör mig verkligen gott. Rutiner och allt annat börjar falla på plats igen. Har bytt gym också. Sa upp mitt medlemskap på Sats förra veckan och i samma veva så beslutade jag mig för att börja träna på Gränbycentrums Kraftkällan och har sedan dess verkligen kommit igång med träningen ordentligt igen. I eftermiddags var jag för första gången på Sh'bam och vet inte heller om jag kommer gå på det så ofta. Kändes lite överdrivet töntigt sådär (Who run the world.. girls! typ...). Så vi får se. Men alla andra gruppträningar där är sjukt bra :)

I helgen var jag hemma i Gävle och bara mös med mina vänner. Fredagsmys i Fridas lya med Frida & Nina, sjukt tufft zumba-toning pass på lördagsmorgonen följt av en helt galen fest tillsammans med ALLA tjejer där vi firade bästa Denice födelsedag (bilder kommer)! Igår kom Emir till Gävle också.. min älskling, som jag saknar varje dag numera. Senaste månaden har han inte bott hemma i Uppis utan i Södeltälje. Mer om det när det blir aktuellt, om det blir aktuellt.

Fula bettan i lördags ;)

1 kommentar:

MrE sa...

Min duktiga flicka <3