söndag 30 maj 2010

Tidig födelsedagspresent!


Idag åkte jag emir och hans mamma till sthlm för att hämta mina skor och för att mysa lite i huvudstaden. Hade super mysigt.. och skorna blev en gåva från emirs mamma, en tidig födelsedagspresent eftersom jag fyller år om 2 veckor. tusen tusen tusen tack, finner verkligen inga ord <3 Nu är vi hemma igen och ligger och kollar på TV. Imorgon kommer kära isabell hit på besök från gävle (eller ska man säga München?), ska blir otroligt roligt att träffa henne och senare på kvällen taggar vi inför Es3b´s (dansarnas) skiva på göteborgs. 

nu ska jag forts kolla TV. på återseénde!

1 kommentar:

Desirée Serung sa...

Hej Sanna, det var inte igår ;D Men tack så hemskt mycket! Själv så ser du ut att må riktigt bra och ha det roligt :) Angående designen är det faktiskt jag som har gjort den. Gillar att pilla med den lite då och då men nu var det ett tag sen jag böt design eftersom min dator med photoshop gick sönder för 1,5 månad sen och har inte orkat lämnat in den på lagning änn. Men ska nog göra det under veckan :) Sugen på en design eller? Puss & Kram / Desirée